Merhaba Professionalko ailesi

Son günlerde forumu meşgul eden ve geçtiğimiz pazar günü yaşanan konuya ToR olarak fikrimizi ve tavrımızı açıklama gereği duyduk.
Yaşanan bu durum ve ortaya çıkan sonuçlara istinaden konuya o dönem dahil olmamıştık banların açılması ve topicin kitlenmesinin ardından aramızda konuştuk ve fikrimizi beyan etme kararı aldık.

Biz Polyannacılık oynamayacağız. Türk siyasitindeki "Bir grup öfkeli çocuklar" güzellemesi gibi " iyi insanlar biz tanıyoruz." başlığı altında
yapılan ve etik olmayan "paslama" usulüne" değil Victory theKings clanı, babamızın oğlu olsun saygı duymuyoruz, duymayacağız. Bir şeylerin yanlış
hata ve ya ahlaki olması için yazılı kurallar olmasına gerek yoktur. Victory clanının ve theKings clanın bazı oyuncularını oyun içinde tanırız
zaman zaman diyaloglarımız hatta beraber oynamışlığımız da oldu. Onların iyi birer birey olmaları ve ahlakları yaptıkları bu durumu normalleştirmez

Bizler çocuk değiliz, bu oyunun oyuncuları da artık eski günlerdeki gibi 12 yaşında insanlar değiller. Birbirimize saygı duymayı ve bunu bu şekilde oynamayı öğreneceğiz. Biz nasıl mücadele ediyorsak siz de etmelisiniz. ToR kazanırsa bu şekilde kazanır. Siz de bu şekilde kazanmalısınız. Bir açıktan bir boşluktan faydalanarak değil.

Yaşadığımız ülkenin iklimi, son 20 yılı ve bize etkisinin hepimiz farkındayız ama bu bizi bir oyunda bile açık bulup faydalanacak noktada etkilemeyip , hakkı haklıya teslim etmeye çevirmeliydi. "Zafere giden yolda her şey mübahtır!" Değildir. Zaferin de bir etiği vardır.

ToR olarak çağrımız şudur;

Önümüzdeki ilk kale savaşından itibaren clanları bildiği doğrulardan ve etik oyun anlayışından ayrılmamaya davet ediyoruz. Bu bir oyun ve kimse kimseden zeki değil. Şahsi hırslarımız, egolarımız ve kişisel menfaatlerimiz etik algımızdan oyun kimliğimizden ve statümüzden üstün değildir. Biz kimseye düşman değiliz, şahsi olarak hiçbir clanla da sorunumuz yok. Söylediklerimizi etik değerler çerçevesinde ve hakkaniyetlice değerlendirmenizi öneriyoruz.

Yönetim ekibine de çağrımız ;

Server yönetimi verdiği kararı baskılar ve kamuoyu yoklamasıyla geri almıştır. Sizler doğru olmadığına inandığınız bir uygulamanın cezasını veriyorsunuz ve cezayı 2-3 kişiye kesip geri kalan herkesin bundan faydalanmasına müsade ediyorsunuz. Hatta onu da yarı zamanlı yapıyor ''Isiloon kesmeye devam edin ama vergileri alamazsınız'' diyorsunuz.  Daha sonra kamuoyu yoklamasıyla bu kararlarınızdan geri adım atıyorsunuz.

-Kararınız doğruysa arkasında durmalısınız.
-Sorun sadece kararınız da değil. Cezayı belirli kişilere kesmeniz. Kale sahibi clan hala bu durumdan yararlanıyor.
-Fayda bireyselse ceza da bireysel olmalı. Fayda bir grubu etkiliyorsa ceza da bir grubu etkiler.

Sizler oyun yönetimisiniz yönetim ve karar merciisiniz. Kurallarınız var ve cezalandırma yetkiniz var. Kamuoyu baskısını göğüsleyemeyecekseniz bir kuralınız yok demektir.

Bizler kurallara dahiliz,  yasak olan ve yasak olmasa da etik olmayan her şeye karşıyız. Size ancak bu şekilde yardımcı olabiliriz.

İyi oyunlar.

ToR

Edited by Ojo

Hello,

We deemed it necessary to express our opinion and stance as ToR regarding the recent matter that has been dominating the forum and the incident that took place last Sunday.

During that time, we were not directly involved in the situation and its subsequent outcomes. However, after the bans were lifted and the topic was locked, we engaged in internal discussions and made the decision to voice our opinion.

It is not always essential to have written rules for something to be considered wrong, a mistake, or immoral.

We are committed to learning how to respect one another and conduct ourselves accordingly within the game. Just as we fight, we expect you to do the same. ToR upholds fair play, and we encourage you to strive for victory in a similar manner, without exploiting loopholes or taking advantage of vulnerabilities.

The notion that "everything is fair in the path to victory" is incorrect. Victory also upholds its own set of ethics.

As ToR, we call upon clans to uphold the established truths and ethical principles of the game, starting from the upcoming first Castle Siege War (CSW). This is a game, and no individual possesses superior intellect over others. Our personal ambitions, egos, and individual interests should not overshadow our commitment to ethical values, our game identity, and our status. We do not consider ourselves enemies to anyone, and we have no personal issues with any clan. We recommend that you evaluate our words within the framework of ethical values and fairness.

We would also like to address the management team:

The server management has retracted its decision under pressure and public opinion polling. You are imposing penalties for an action that you believe is incorrect, allowing only a select few individuals to benefit from it while others take advantage. You even stated, "Continue killing Isiloon, but you cannot collect taxes." Later, you reversed your decision based on public opinion polling.

- If your decision is correct, you should stand by it.
- The issue extends beyond your decision. It also involves penalizing specific individuals while the castle-owning clan continues to benefit from this situation.
- If the benefit is individual, the penalty should also be individual. If the benefit affects a group, the penalty should likewise affect a group.

As game administrators and decision-makers, you possess the authority to enforce rules and impose penalties. If you are unable to withstand public pressure, it indicates a lack of effective rules.

We abide by the rules and stand against anything that is prohibited or unethical, even in cases where it is not explicitly prohibited. This is the only way we can provide our assistance.

Kindest regards

TimeOfRevenge

Edited by OsmanAmca

Not much to say here other than well said. I think you provided a well thought out and understandable perspective on the matter. Although I do not believe what VictorY did was anything abnormal or illegal. I do agree with most of what you said when it comes to standing by the rules and decisions made by the management team. The tricks and/or strategy that VictorY executed during CSW were not illegal but more just cheesy and unethical game play. 

I cannot provide much criticism or backlash towards this situation as these are acts that performed everyday in USKO/SteamKO and have been used to win CSW for many many years in KO without any punishment.

I do agree that clans should try to uphold respect towards each other when it comes to winning fairly and providing ethical and exciting pk that is engaging for everyone. If not then that is a great way to slowly kill off a server.

Anyways, good points made and well spoken!

Have a good day and hopefully going forward people can respect each other a little more.

• Thanks 1

• Administrators

It seems that you suddenly appeared to criticize the decision that was made.
However, let me remind you that during the time when their ban appeal topic was open, it appears that you either had more important matters to attend to or had chosen to remain hidden.

Anyhow, as you have noticed by reading https://forums.professionalko.com/index.php?/topic/6985-raffleck-and-shkizein-unban/, members and leaders of multiple clans (RememberMe, TheLegendary, Champions, ThooterS and other -- TheKings were part of this cheating so @Emperor's opinion doesn't count) were against these bans, which simultaneously indicated their support for the allowance of this type of cheating in CSW.
Right @ngnktn32 @AztecGoldHero @Sky @Bhromka @SirJhon @Toredo ?

Additionally, your clan @OsmanAmca privately asked me if it would be fine to bring 10 clans to the CSW next time, where you will take turns capturing the castle among yourselves.

So, this is not illegal anymore. Unless you bring a few clans of rogues, then good luck with the next CSW, I guess you gonna need it.

• Like 1
  • KEKW 1

1 hour ago, nikos32 said:

Additionally, your clan @OsmanAmca privately asked me if it would be fine to bring 10 clans to the CSW next time, where you will take turns capturing the castle among yourselves.

Shortly lets make this part clear now because I gotta go sleep. The question was sarcastic as you know. Like '' So from now on can we bring 10 clans and play ''tiki taka''? '' 

I might update the answer later.

Edited by OsmanAmca

What Victory and TheKings did isnt ilegal and there no rules that talk about it, there options to enter castle without go principal door, at sundries u can buy a key and go inside, this key is around 2.4m if im not wrong, my clan enter 1 time when TheKing assas enter for door, my mistake was that we had bad organization

There a lot strategy about CSW, some ppl can bring 2-3 clans at 1, some ppl cannot do that, so they find the way to get it, in this case was Victory and TheKing, if i dont was wrong, TheKings had only few assas, so they need to do it very fast, another way they will lose it, there was a lot of assas from different clans, they can do the same, using duration item at light feet to dont lose seconds, anothers can just reskill and use 70 explore to jump at enemy and let their warriors use desc, as i said, ppl can just go sundries at csw and buy the key, some ppl do it and buy while rest ppl attack the ppl who use key ofc gonna lose if play like that

If ur guys think that can do that, well ur guys are welcome to try it, for smth is called "WAR"

• ClapClap 2

Bu bir oyun, oyun mekaniğinde böyle bir şey var, bunun yapılmasının yasak olduğuna dair yazılır bir kural gösterebilir misin? 

Ben savaş esnasında herhangi bir clan ile işbirliği yapabilirim, kendi ally clanım ile savaşa katılabilir bu stratejiyi uygulayabilirim. 

Keza bu olayı kaleme alana kadar geçen süre zarfında yapılan savaşlarda tank warriorların kapının önünde Bezoar basıp kapıyı bloklaması, arkalarındaki prilerin heal tutması, magelerin 33 buglaması da bana göre hoş değil.

• ClapClap 1

7 hours ago, nikos32 said:

However, let me remind you that during the time when their ban appeal topic was open, it appears that you either had more important matters to attend to or had chosen to remain hidden.

Anyhow, as you have noticed by reading https://forums.professionalko.com/index.php?/topic/6985-raffleck-and-shkizein-unban/, members and leaders of multiple clans (RememberMe, TheLegendary, Champions, ThooterS and other -- TheKings were part of this cheating so @Emperor's opinion doesn't count) were against these bans, which simultaneously indicated their support for the allowance of this type of cheating in CSW.

So, this is not illegal anymore. Unless you bring a few clans of rogues, then good luck with the next CSW, I guess you gonna need it.

I think you misunderstood something. I am not defending what was done. It was the Clans who held the castle by doing the same before. They were not sanctioned in any way. I think that what has been done is not ethical. I only criticize the lack of sanctions against other clans in this regard. You need to regulate this as the management and you should take precautions for this. For example, I can give a simple suggestion about this. You can disable the opening and closing of the castle gates. The clan owner of the castle is already over the walls. When he wants to enter again, it will be enough to go to the Town. Thus, the castle gates can only be entered by destroying it. @nikos32

Çokta şeyapmamak lazım çözüm basit taş kesilince kimse towna düşmezse ortada böyle bir durumda kalmaz. Ha etik bulursunuz bulmazsınız o kişiden kişiye değişir. Bencede etik değil ama ceza gerektiren bir durum olduğu sabit olmadıkça herkes bu tür csw argümanlarını kullanabilir. Burda adminin bir karar vermesi lazım. Etik değerlere uygunlukmu kontrol edilecek, etik değerler kime neye göre olacak. Yada bu tür etkinliklerin kişiden kişiye değişen yorumlanması ve karşıt görüşlerin ortadan kaldırılacağı bir çözümmü getirilecek. Sonuçta bu bir oyun ve kişiler hayatın gerçeklerinden biraz kurtulabilmek için, kafa dağıtabilmek için kendini bu sanal dünyaya atıyor. Kendine avantaj sağlayacak ve kural ihlali olmayan bu tür açıklarıda kullanmaları olağan bir durum. Bu haftaki csw de başka clanlarda aynı şeyi yapamazmı mesela isteyen yapar başarabiliyorsa. Yoksa iki kelime "başaramadık abi" her şeye yeter.

13 hours ago, nikos32 said:

Görünüşe göre aniden alınan kararı eleştirmek için ortaya çıktınız.
Ancak, yasaklama itirazı konularının açık olduğu dönemde, ya ilgilenmeniz gereken daha önemli meseleleriniz olduğunu ya da gizli kalmayı seçmiş olduğunuzu hatırlatmama izin verin.

Her neyse, https://forums.professionalko.com/index.php?/topic/6985-raffleck-and-shkizein-unban/ okuyarak fark ettiğiniz gibi , birden fazla klanın üyeleri ve liderleri (RememberMe, TheLegendary, Champions, ThooterS) ve diğerleri -- TheKings bu hilenin bir parçasıydı, bu yüzden@İmparator' nin görüşü sayılmaz) bu yasaklara karşıydı ve bu aynı zamanda CSW'de bu tür hilelere izin verilmesini desteklediklerini gösteriyordu.
Sağ@ngnktn32 @AztecGoldHero @Gökyüzü @Bhromka @sirjhon @Toredo?

Ayrıca klanınız@osmanamcaözel olarak bana bir dahaki sefere kaleyi kendi aranızda sırayla ele geçireceğiniz CSW'ye 10 klanı getirmenin uygun olup olmayacağını sordu.

Yani, bu artık yasadışı değil. Birkaç haydut klanı getirmezsen, bir sonraki CSW'de iyi şanslar, sanırım buna ihtiyacın olacak.

I presented my opinion not as a member, but as an individual working on the game. I opposed every idea that I thought was wrong in ourselves. Many people know this, I do not disrespect anyone. This is a war that has been going on for years. Those assassins got there before anyone else and managed not to die quickly. Considering the number of asassians on the server, this is a success. Being an alliance or protecting someone requires it. This has nothing to do with ethics. Two assassins that are very easy to cut on the go. I have been wronged many times on this server. And I have never criticised in bad language. I know that you did not open the server for yourself, but because many people requested it, even though you did not want it. But when we come to the in-game dynamics, this is not the case. Applying a rule that has never been applied before to a relatively small clan is "injustice" in my eyes. You know best how much I value the server. When I have the opportunity to play other games, when profko opens, I leave all my work and come here.  What brought me here was that the server didn't change the old. I am against any intervention to game dynamics. 

You can find my name on various forum sites. I always heard the voice of my conscience when I said what I knew was right. I responded with respect to anyone who treated me with respect. Please do not interfere with the dynamics of the game. There were times when I objected to the innovations you made by considering the minorities. I say this as a minority. It's something that happens in the flow of the game. And it was never punished. You cannot design the game according to the wishes of every clan, if you do, you will be against your own principles that brought us here. How correct is it to change the things that have been implemented in the 20-year game just because someone is constantly disturbing it? I'm not a fan of changing the "myko" spirit

Edited by Emperor

I can give a simple suggestion about this. You can disable the opening and closing of the castle gates. The clan owner of the castle is already over the walls. When he wants to enter again, it will be enough to go to the Town. Thus, the castle gates can only be entered by destroying it.

+1

The only thing I don't understand is why the game takes place on different tables than the original. We are not rewriting a play. We try to interfere with everything except the original. Doors should be removed, artifact health reduced, drainage removed, etc. Desires cause the dynamics of the game to be changed and the server becomes very different. For example, playing with Skills. 

Don't see me as part of a clan. I am someone who tells mistakes even if they are the closest ones... 

Also being part of the gimmick? I will never accept this, this is not a gimmick..

Edited by Emperor
  • Like 1

11 hours ago, nikos32 said:

I think translator not working well. I said imo their strategy (I'm not respecting their style btw.) not illegal cause when they do this strategy previous csw's u or ur squad dont do anything about it. But their strategy really ruining the event. And also i said if u punish them u cant ban 2 guy. Cause they got the castle with this way and punishment have to be taking castle back from them. Also they have 1 right point noone can think this is banable move cause they did this before and nothing happened.  That's why u have to warn them before about punishment or it have to be written on some place. And u have to announce it. After announce if they still doing this shit insta punish them. Cause with this way as u said this event not be Castle Siege War it will be a 100 meter dash. If u dont wanna announce as illegal their strategy cause of community u can deactive the teleports to shortcut's at last 10 or 15 min. 

I'm saying again i'm not supporting their style but they have to be warn before the ban. And punishment dont have to be ban punishment have to be taking the castle back. 

Thanks in advance

• Like 2

1 hour ago, Bhromka said:

I think translator not working well. I said imo their strategy (I'm not respecting their style btw.) not illegal cause when they do this strategy previous csw's u or ur squad dont do anything about it. But their strategy really ruining the event. And also i said if u punish them u cant ban 2 guy. Cause they got the castle with this way and punishment have to be taking castle back from them. Also they have 1 right point noone can think this is banable move cause they did this before and nothing happened.  That's why u have to warn them before about punishment or it have to be written on some place. And u have to announce it. After announce if they still doing this shit insta punish them. Cause with this way as u said this event not be Castle Siege War it will be a 100 meter dash. If u dont wanna announce as illegal their strategy cause of community u can deactive the teleports to shortcut's at last 10 or 15 min. 

I'm saying again i'm not supporting their style but they have to be warn before the ban. And punishment dont have to be ban punishment have to be taking the castle back. 

Thanks in advance

I agree 100% on this.
Mainy i was against the ban simple cause its never been mention here or on any other servers i played that this kind of strategy they followed is bannable.
Tbh there are more assasins individuals or from big clans that were able to get there and attack the crystal but it didnt happen for them to do the last hit.
If i was able on warrior to reach the crystal that means that more people had the opportunity to do so.
if any other person did the last hit we wouldnt be here now to disguss about it
I guess that was not the 1st time they tryed something like this but this time it happend to work for them.

My suggestion would be for the csw to lock the gates permanent after somebody destroys the crystal and the only way to get in is to use ladder or break the gates.
in other hand i would suggest to give a strike to people when you think something they do is wrong or unethical and not ban them without warning as long as there is no official rule.

• Like 3

7 hours ago, BlackASPAx said:

Gereksiz bir konu olmuş bu kadar süslü cümleler kurup önemli bir birey olma cabani takdir ediyorum.

Bol şans 

Dümdüz bir yazıyı süslü olarak görecek kadar hayatsız ve çapsız bir adamsın.Ergence "laf sokma çabanı" kendine sakla topicin özünü okuyup anlayamıyorsan bırak anlayanlar konuşsun çocuk avutacak değiliz.İyi forumlar.

Arkadaşlar öncelikle yasaklar konusunda herkesin aynı görüşte olduğu açık. forumu istemeden meşkul eden ban konusunda yaptığınız değerli yorumlar adına çok teşekkür ederim.

Tabi bir kaç kişi güzelleme adı altında saçma sapan şeyler yazacaktır. Vaktiniz varsa yaşananları açıklayayım herkes kalenin el takas koşulu ile kazanıldığı ve oyun dinamiği üzerinde yoğunlaşmış, hiç kimse 3 DB dir , kapıyı kırmak için NPT olduğumuzu görmemiş mi. Biraz vicdan lı olun daha önce kaleyi savunan tüm clan lar Forumda, aktif.

1. millet çılgınlar gibi PK sını atarken CR sini yaparken ben o kapıya bir Spike atmak için defalarca ölüyorum, siz csw de 10k np kasarken ben kristale girebilmek için 2 k geri gidiyorum. Daha önce kaleyi savunmuş tüm clan lar oyunun ortasında kimse ortada yokken benim kapıları tek başıma gizlice zorladığımı görmüştür.

2.Bu kaleye son vuruş yapan 1 hafta boyunca kaleden faydalanan tüm clan lar, Savaş esnasında benim gibilerin kaleyi düşürmesi sonucu kazanıyor. bundan önce ki cswler de de aynı şey oldu ben stratejimi uygulayabilmek için 2 3 asasin ile kristali patlattım ama son push ta kale başka clanlarda kaldı. o zaman her şey etikti. 

3.Ben kimse bize saygı duysun poh poh lasın önemli olayım çabasına girmedim, kendinize gelin , bir kaç öfkeli çocuk betimlemesinin ne anlama geldiğini çok iyi bilenlerdenim bu yüzden sülalenize sövebilirim herhangi bir yasakta umrum da olmaz. İŞİDLİ yok karşınızda!

4. Banımızın açılması hususunda insanlar sadece Adil yorum yaptı, koxp makro hile bug yapmadığımız için, bu sebep ile yasaklanmamamız  gerektiğini söyledi, ve bu insanlar ile oyun içerisinde bile konuşmuşluğum yok zorunuza gitmesin,

TOP bir önceki CSW de de siz kapının önünde çöreklenirken gizlice  Kristali biz kırdık, o zaman açıktan faydalanma muhabbeti yoktu he mi. Adamlar gayet te güzel eze eze savunuyordu kaleyi, kale bizim gibi 6  7 kişilik gruba geçince son Push ta kalabalık olduğunuz için size kaldı, o kaleyi kaybeden kimse böyle makale yazmadı, kim o boşluktan faydalanmış oldu.

VicTorY clanı olarak daha öncede yaptığımız gibi , bundan sonrada Forumda yazıp çizmeden,  Oyunun Şimdiki ve daha sonra alına bilecek tüm kurallarına uyarak, herhangi bir hile koxp macro illegal hareket sergilemeden  devam edeceğimizi bildirir. Hepinize Başarılar dileriz. Forumdaki son mesajım olması dileği ile.

KONUDAN BAĞIMSIZ OLARAK BANLARIN AÇILMASI HUSUSUNDA YORUM YAPAN VE  HENÜZ OYUNDA TANIŞMADIĞIM BİLMEDİĞİM HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, ADİL OLDULAR. 

OsmanAmca çeviriye yardımcı olursan sevinirim, şimdiden eline sağlık. Bu oyunun devam etmesi için herkese ihtiyaç var , küçük clanlara da büyük clanlara da farmerlere de. sayı gözetmeksizin Bowıl CSW isi Ultima almak için çaba sarf eden bizim gibilere de. CSW deki değişikler ile alakalı daha önceden yapılmış öneriler var aşağı yukarı hepsine katılıyoruz.

Edited by RaFFleck
  • Like 1

23 minutes ago, RaFFleck said:

Arkadaşlar öncelikle yasaklar konusunda herkesin aynı görüşte olduğu açık. forumu istemeden meşkul eden ban konusunda yaptığınız değerli yorumlar adına çok teşekkür ederim.

Tabi bir kaç kişi güzelleme adı altında saçma sapan şeyler yazacaktır. Vaktiniz varsa yaşananları açıklayayım herkes kalenin el takas koşulu ile kazanıldığı ve oyun dinamiği üzerinde yoğunlaşmış, hiç kimse 3 DB dir , kapıyı kırmak için NPT olduğumuzu görmemiş mi. Biraz vicdan lı olun daha önce kaleyi savunan tüm clan lar Forumda, aktif.

1. millet çılgınlar gibi PK sını atarken CR sini yaparken ben o kapıya bir Spike atmak için defalarca ölüyorum, siz csw de 10k np kasarken ben kristale girebilmek için 2 k geri gidiyorum. Daha önce kaleyi savunmuş tüm clan lar oyunun ortasında kimse ortada yokken benim kapıları tek başıma gizlice zorladığımı görmüştür.

2.Bu kaleye son vuruş yapan 1 hafta boyunca kaleden faydalanan tüm clan lar, Savaş esnasında benim gibilerin kaleyi düşürmesi sonucu kazanıyor. bundan önce ki cswler de de aynı şey oldu ben stratejimi uygulayabilmek için 2 3 asasin ile kristali patlattım ama son push ta kale başka clanlarda kaldı. o zaman her şey etikti. 

3.Ben kimse bize saygı duysun poh poh lasın önemli olayım çabasına girmedim, kendinize gelin , bir kaç öfkeli çocuk betimlemesinin ne anlama geldiğini çok iyi bilenlerdenim bu yüzden sülalenize sövebilirim herhangi bir yasakta umrum da olmaz. İŞİDLİ yok karşınızda!

4. Banımızın açılması hususunda insanlar sadece Adil yorum yaptı, koxp makro hile bug yapmadığımız için, bu sebep ile yasaklanmamamız  gerektiğini söyledi, ve bu insanlar ile oyun içerisinde bile konuşmuşluğum yok zorunuza gitmesin,

TOP bir önceki CSW de de siz kapının önünde çöreklenirken gizlice  Kristali biz kırdık, o zaman açıktan faydalanma muhabbeti yoktu he mi. Adamlar gayet te güzel eze eze savunuyordu kaleyi, kale bizim gibi 6  7 kişilik gruba geçince son Push ta kalabalık olduğunuz için size kaldı, o kaleyi kaybeden kimse böyle makale yazmadı, kim o boşluktan faydalanmış oldu.

VicTorY clanı olarak daha öncede yaptığımız gibi , bundan sonrada Forumda yazıp çizmeden,  Oyunun Şimdiki ve daha sonra alına bilecek tüm kurallarına uyarak, herhangi bir hile koxp macro illegal hareket sergilemeden  devam edeceğimizi bildirir. Hepinize Başarılar dileriz. Forumdaki son mesajım olması dileği ile.

KONUDAN BAĞIMSIZ OLARAK BANLARIN AÇILMASI HUSUSUNDA YORUM YAPAN VE  HENÜZ OYUNDA TANIŞMADIĞIM BİLMEDİĞİM HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, ADİL OLDULAR. 

OsmanAmca çeviriye yardımcı olursan sevinirim, şimdiden eline sağlık. Bu oyunun devam etmesi için herkese ihtiyaç var , küçük clanlara da büyük clanlara da farmerlere de. sayı gözetmeksizin Bowıl CSW isi Ultima almak için çaba sarf eden bizim gibilere de. CSW deki değişikler ile alakalı daha önceden yapılmış öneriler var aşağı yukarı hepsine katılıyoruz.

Cidden okuduğunu anlamayan bir insan grubuyla karşı karşıyayız."bir grup öfkeli çocuk" benzetmesi size değil sizin için "ya iyi çocuk onlar ama yaaaa" diyenler için söylenen benzetme.Kimse sizi bir siyasi düşünceye ve ya bir gruba ilişkilendirmedi.Sadece bir benzetme.Bir oyun ile işidi alakalandırmak ve bunu üstüne alınıp " biz işid değiliz." demek ayrı bir komedi.Herneyse cümlenin devamı için bir sonraki yazım cümlene istinaden ağır olur, haddini bil saygı sınırını aşma bende aşmayayım.Burası kimsenin aileyi öyle ağzına sakız yapacağı yer değil.Emin ol hiçbir ceza benimde umrumda olmaz.

1- o kaleye girmek için tek npt olanlar siz değilsiniz herkes aynı mücadeleyi veriyor +,- npsi konu değil.Bu çabayı tek siz vermiyorsunuz.

2-50 dk da kaleyi savunsan son spike nova ve ya 18le kale düşebilir bu şans ve doğru anla ilgili tek sizin başınıza gelmedi.Defalarca yaşadık.

4-Ben yorumumda kimse banlansın demedim, ya da bu yasak demedim.Yorumu iyi okuyun etik değerlerden bahsettim.Cidden ya okumuyorsunuz ya da okuyorsunuz anlamıyorsunuz kaldı ki ban konusunda dahil yönetimin yaptığını eleştirdim ya banlama ya da banladıysan açma diye.Zorumaza neden gitsin bilader?

Clanımızın ismi TOP değil ToR , ergen laf sokmalarınızı kendinize saklayın cidden 14 yaşında çocuklarla muhatap oluyormuş gibi hissediyorum şu topicde.Geçen hafta hatta geçen sene dahil Nikos'a bu konuları sadece Nikos'a da değil Ducal'e Phobos'a söyledim eleştirdim.Biz kazanınca herşey tozpembe olmuyor.Gördüğümüzü yine söylüyoruz.Gönlünüz ferah olsun.
-Siz 6-7 kişi değildiniz.  6 7 - Hızlı Resim - Resim Yükle - Resim Paylaş - imagesyukle.com

Kolay gelsin.

• Ban 1

3 minutes ago, Ojo said:

Cidden okuduğunu anlamayan bir insan grubuyla karşı karşıyayız."bir grup öfkeli çocuk" benzetmesi size değil sizin için "ya iyi çocuk onlar ama yaaaa" diyenler için söylenen benzetme.Kimse sizi bir siyasi düşünceye ve ya bir gruba ilişkilendirmedi.Sadece bir benzetme.Bir oyun ile işidi alakalandırmak ve bunu üstüne alınıp " biz işid değiliz." demek ayrı bir komedi.Herneyse cümlenin devamı için bir sonraki yazım cümlene istinaden ağır olur, haddini bil saygı sınırını aşma bende aşmayayım.Burası kimsenin aileyi öyle ağzına sakız yapacağı yer değil.Emin ol hiçbir ceza benimde umrumda olmaz.

1- o kaleye girmek için tek npt olanlar siz değilsiniz herkes aynı mücadeleyi veriyor +,- npsi konu değil.Bu çabayı tek siz vermiyorsunuz.

2-50 dk da kaleyi savunsan son spike nova ve ya 18le kale düşebilir bu şans ve doğru anla ilgili tek sizin başınıza gelmedi.Defalarca yaşadık.

4-Ben yorumumda kimse banlansın demedim, ya da bu yasak demedim.Yorumu iyi okuyun etik değerlerden bahsettim.Cidden ya okumuyorsunuz ya da okuyorsunuz anlamıyorsunuz kaldı ki ban konusunda dahil yönetimin yaptığını eleştirdim ya banlama ya da banladıysan açma diye.Zorumaza neden gitsin bilader?

Clanımızın ismi TOP değil ToR , ergen laf sokmalarınızı kendinize saklayın cidden 14 yaşında çocuklarla muhatap oluyormuş gibi hissediyorum şu topicde.Geçen hafta hatta geçen sene dahil Nikos'a bu konuları sadece Nikos'a da değil Ducal'e Phobos'a söyledim eleştirdim.Biz kazanınca herşey tozpembe olmuyor.Gördüğümüzü yine söylüyoruz.Gönlünüz ferah olsun.
-Siz 6-7 kişi değildiniz.  6 7 - Hızlı Resim - Resim Yükle - Resim Paylaş - imagesyukle.com

Kolay gelsin.

Yazım hatası için kusura bakma kardeşim OsmanAmca ceviri için yardım ederken tarif ederse düzeltirim. Burası bizim yerimiz değil.

Sen okuduğunu anlamayan 1 adam görüyorsun. Bende oto boka resim atabilecek bir forum bebesi görüyorum. 

( bir grup öfkeli çocuk" benzetmesi size değil sizin için "ya iyi çocuk onlar ama yaaaa" diyenler için söylenen benzetme. )  Yani banımızın açılması için adil olan insanlara  İŞİD li leri destekleyenler muamelesi mi  yapıyorsun. bu kelimenin nerde kim için söylendiğini mi anlatalım insanlara.

Keşke etik değerlerine bağlı kalsaydın da Ban konusu kitlenmeden önce yazsaydın bunları, öyle bir zamanda yazdın ki normal olan şeyleri yanlış anlamamıza sebep oluyorsun. 

biz ZAFER clanı olarak  oyun içi kurallara uymaya devam edeceğiz.    ilk CSW de de etik hareketlerinizi uzaktan seyredeceğiz Bol Şans.

• Like 1

2 hours ago, RaFFleck said:

Yazım hatası için kusura bakma kardeşim OsmanAmca ceviri için yardım ederken tarif ederse düzeltirim. Burası bizim yerimiz değil.

Sen okuduğunu anlamayan 1 adam görüyorsun. Bende oto boka resim atabilecek bir forum bebesi görüyorum. 

( bir grup öfkeli çocuk" benzetmesi size değil sizin için "ya iyi çocuk onlar ama yaaaa" diyenler için söylenen benzetme. )  Yani banımızın açılması için adil olan insanlara  İŞİD li leri destekleyenler muamelesi mi  yapıyorsun. bu kelimenin nerde kim için söylendiğini mi anlatalım insanlara.

Keşke etik değerlerine bağlı kalsaydın da Ban konusu kitlenmeden önce yazsaydın bunları, öyle bir zamanda yazdın ki normal olan şeyleri yanlış anlamamıza sebep oluyorsun. 

biz ZAFER clanı olarak  oyun içi kurallara uymaya devam edeceğiz.    ilk CSW de de etik hareketlerinizi uzaktan seyredeceğiz Bol Şans.

Gerçekten bireysel atışmalarla uğraşmayacağım saçma tespitlerini kendine sakla.6-7 kişiydik dedin görüntüsünü attım.Söylediğin yalanı yut ve sus.

"İyi çocuklar yaağğğ" diyen arkadaşlara yapılan etik dışı şey içindi evet, fakat bu bir benzetmeydi yaftalama değil.Kimse kimseye böyle birşey ima etmez edemez.

Her dakika an ve an oturup sizin konunuzu düşünmüyoruz .Oturup konuşup kararımızı açıkladık hepsi bu.Normal olan birşey değil bunu normalleştirtmeyeceğiz.Size göre normal olmaya devam etsin.

İlk cswde değil ToR'un oynadığı her oyunda takip edebilirsiniz bizim ucuz kahramanlıklara ve basit kazanımlara ihtiyacımız yok.Mücadelemizi verir hakkımızla kaybetmeyi ve yenilgiyi kabul etmeyide biliriz.Bizi kimseyle karıştırmayın.Biz kendi içimizde birşey görsek onu defederiz aramızdan.Bizim için kurallar ve etik anlayışlar vardır.

Not: Ergen atışmalarınızı mahalledeki bebelerle yapın ya da okuduğunuzu anlayın anladğınız oranda saygı çerçevesinde yorum yapın.Herkesin bir sınırı var.İyi forumlar.

Edited by Ojo
  • Haha 1

Bazı arkadaşların yazdıkları o kadar kötü ki gerçekten ''Kim için?'' ''Ne için?'' diye sormadan duramıyorum.

Mesela burada bir arkadaş magelerin 33 skillerini kullanmasından rahatsızlık duyduğunu belirtiyor. Şaka bu kadardı.

13 hours ago, RasAlGhul said:

magelerin 33 buglaması da bana göre hoş değil.

Diğer topic içerisinde yanlış hatırlamıyorsam ''clanlar ittifak yapıyor bu da onun gibi bir strateji'' tarzında söylemler oldu. Gerçekten çok garip. Elmalar ile armutları gerçekten fazlası ile karıştırıyorsunuz.

Here is a suggestion that also killing me. Guys If you say such like '' so lets change the rule or the way people play'' you mean like you already accepted your opponents have a low quality personality and you know that they wont be fair or they won't go for ethical way.

Why we are finding solution to stop anyone to do that instead this person change his attitude? ( Of course finding solution for abuses a need. But my point is different here. What are you suggesting is that if killing a person is not crime of course they will kill each other or if stealing is not crime everybody will be thief.)

5 hours ago, Toredo said:

My suggestion would be for the csw to lock the gates permanent after somebody destroys the crystal and the only way to get in is to use ladder or break the gates.

Ayrıca neden sürekli bir ''6-7 kişilik ekip'' ''küçük clanlar'' algısı dönüyor? Yine fotoğraf paylaşmış olacağız kusura bakma ama aşağıdaki görselden ya da panelden bakabilirsiniz kaç kişi olduğunuzu görmek için. Kaç kişi olduğunuz falan mesele değil, yapılan benzetme tam olarak da bununla alakalı aslında. '' Azınlıkların hakkını savunalım'' gibisinden gereği hiç olmayan bir algıya gerek yoktu, yok. Ve madem rahatsızsınız ya da hayıflanıyorsunuz bu durumdan, sizleri bu şekilde oynayın diye zorlayan mı var? Ben her sene eski - yeni onlarca insan ile oynuyorum, hepsinin drop payı, pksı, eventı, partysi ve stresi ile uğraşıyorum. Kendi halimde 7-8 kişi ile stressiz ve daha az sorumluluk ile oynamayı ben bilmiyor muyum? Sen bunu tercih ediyorsan bunun üzerinden bir duyar döndürmeye hiç gerek yok diye düşünüyorum.

https://imagesyukle.com/image/A51qb

https://imagesyukle.com/image/A5LUN

@RaFFleck samimiyetine güvensem sana çeviri konusunda yardımcı olurdum, ama bunu söylerken bile küçücük aklın ile şeytanlıklar düşünmüşsün, yakışanı bu demek ki. Ama çeviriden öte sana çok daha önemli bir tavsiye vereyim. Önce Türkçe'yi hallet, yazdıklarını okurken yazım hatalarından dolayı gözlerim kanadı. 

Son olarak, senin itiraf ettiğin bir şeyi netleştirmek istiyorum. Crystal'e giderken ya da kapıyı kırarken fazla NP kaybettiğin için eforunun takdir edilmesini ve bu sebepten dolayı etik olmayan bir oyun tarzı benimsediğini ve bu ''tiki taka''yı daha önce de defalarca yaptığınızı ancak sadece son seferde sonuca ulaşabildiğinizi mi söylüyorsun?

Edited by OsmanAmca
  • Haha 1

14 minutes ago, OsmanAmca said:

Here is a suggestion that also killing me. Guys If you say such like '' so lets change the rule or the way people play'' you mean like you already accepted your opponents have a low quality personality and you know that they wont be fair or they won't go for ethical way.

Why we are finding solution to stop anyone to do that instead this person change his attitude? ( Of course finding solution for abuses a need. But my point is different here. What are you suggesting is that if killing a person is not crime of course they will kill each other or if stealing is not crime everybody will be thief.)

All i suggested was a simple thing that will avoid this kind of behavior in the future, its not a rule or affecting the way somebody plays.

i'm not complaining about something, im trying to find a solution instead of trying to change the persons attitude.

And to answer to your example, if we were living in a world that stealing and killing is not a crime then yes we would have way more thiefs and murderers.
Thats why we apply rules for everyone and still you can see there are people killing and stealing, thats why we 'lock our houses' to keep us safe from them.

The ethics ,morals and perspective of each person are different.