21 hours ago, nikos32 said:

When did the abuse of things for individual or team advantage become unpunishable ? other than the castle gates, which now are.

Nobody ever reported this kind of abuse before, hence the reason why nobody was punished until then.

Okey, I agree with you that you banned these guys but you could ban all of them.I dont care ppl idea about this.Victory did something wrong they deserve ban fully.I don't protect them

3 hours ago, ThomasScamShelby said:

Okey, I agree with you that you banned these guys but you could ban all of them.I dont care ppl idea about this.Victory did something wrong they deserve ban fully.I don't protect them

wrong for who exactly ?
is this among the rules ? or against the rules ?
is this a bug ?
is this a 3rd party tool or smt ?

please dont make this to yourself 😂

8 hours ago, Raspberry said:

wrong for who exactly ?
is this among the rules ? or against the rules ?
is this a bug ?
is this a 3rd party tool or smt ?

please dont make this to yourself 😂

sen bari yapma bilader.cidden seni az çok tanıyorum okuduğunu anlayabilecek ve gayet kaliteli zeki adamsın bunu kendine cidden yapma.Bug vsyi de geçtik etikten bahsediyoruz.Etik konu bug abuse vsde değil artık.

33 minutes ago, Ojo said:

sen bari yapma bilader.cidden seni az çok tanıyorum okuduğunu anlayabilecek ve gayet kaliteli zeki adamsın bunu kendine cidden yapma.Bug vsyi de geçtik etikten bahsediyoruz.Etik konu bug abuse vsde değil artık.

unban konusunda yazmıştım etiğini tartışabiliriz diye. Etik olup olmadığını konuşmuyorum ben, etik olmasa da kurallara aykırı olmayan bir hareketin ban ile cezalandırılması doğru mudur ? yazdıklarıma dikkat ettiysen etik ile ilgili bir savunma veya konuşma yapmadım hiç, demem o ki ban isteyen her kim ise sebebi nedir, hangi kurala istinaden ban'ın doğru bir ceza olduğunu düşünüyor bunları soruyorum ve konuşuyorum.

Kendi mantığımı açıklamak için söylüyorum sadece, slot kaçırmak, pk'da veya farm'da trade atmak, ks yapmak gibi gibi çoğaltılabilecek bir çok örneğin cezası ban değil. Bu eylemde, bence ban cezası kesinlikle mantıksız. Bu fikrimi, kim yaparsa yapsın onlar için de savunurum.

8 hours ago, ThomasScamShelby said:

Okey kid

Bu yakışıklı için açıkladım özellikle hocam @Ojo

Sadece iyi eğlenceler diliyorum. Sinirler gerilmesin, tat kaçmasın.
😘

Edited by Raspberry
  • Like 1

1 hour ago, Raspberry said:

unban konusunda yazmıştım etiğini tartışabiliriz diye. Etik olup olmadığını konuşmuyorum ben, etik olmasa da kurallara aykırı olmayan bir hareketin ban ile cezalandırılması doğru mudur ? yazdıklarıma dikkat ettiysen etik ile ilgili bir savunma veya konuşma yapmadım hiç, demem o ki ban isteyen her kim ise sebebi nedir, hangi kurala istinaden ban'ın doğru bir ceza olduğunu düşünüyor bunları soruyorum ve konuşuyorum.

Kendi mantığımı açıklamak için söylüyorum sadece, slot kaçırmak, pk'da veya farm'da trade atmak, ks yapmak gibi gibi çoğaltılabilecek bir çok örneğin cezası ban değil. Bu eylemde, bence ban cezası kesinlikle mantıksız. Bu fikrimi, kim yaparsa yapsın onlar için de savunurum.

Bu yakışıklı için açıkladım özellikle hocam @Ojo

Sadece iyi eğlenceler diliyorum. Sinirler gerilmesin, tat kaçmasın.
😘

Zaten sorunda tam olarak o, etik üzerinden tartışılan bir konuyu "yasak değil" konusuna çekmek aslında yanlış burada.Konumuz etik olmaması kaldı ki bu bir açık olarak kullanılıyor.Ban sebebi olmaması bunun yasal olduğu, normal olduğu anlamına gelmiyor.Her açıktan faydalanırsak oyunu oynanmaz hale getiririz.Bizler açıklara rağmen oyunu gereğince oynamaya çalışmalıyız.Çabamız, anlatmak istediğimiz bu.Önümüzde ki ilk cswde umarım bu durum bayağı bir hal almaz ve cidden keyifleri kaçırmaz.Yoksa csw gibi oyunun en keyifli ve önemli eventi gerçekten tad kaçıran ve keyif vermeyen bir hal alır.Bugün birisi yapar diğer gün başkası, bunun çözümü cezalarda değil.Ben oyunculardan oyuna bakış açısını değiştirmesini bekliyorum.Sürekli ceza ile birşey düzelteceksen bu bizim de evrilemediğimiz anlamına gelir.Ben ban konusuna zaten katılmıyorum.Çünkü uygulama hatalı.Cezalandırılma konusunda kurallar konulabilir.Konulduktan sonra strike kullanılabilir.

Çözüm basit kurallar koy, oyunculara net ol, strike ise strike değilse ban, herkes net bilsin.Ayrıca bu tür bir cezalandırmada bireysel uygulama tamamen hata uyguluyorsan toplu uygulamalısın, eğer karar "doğruysa!" ya da hiç uygulamamalısın.Çünkü sonuç bütün bir clanı etkiliyor.Hala bu konuda netiz, oyun açıklarıyla ve bu tarz kücük oyunlarla yapılan "yasak değil ama" algısıyla elde edilen kazanımları kabul etmiyoruz, karşıyız, karşı olacağız.Yönetimden net karar almasını bir sonraki ilk cswde herkesin buna göre hareket etmesini bekliyoruz. @nikos32 its your turn brother.

Edited by Ojo

Already 5 days and ppl keep crying about this.?

Keep talking about ethical and that kind of things, if each clan use brain and stop be greedy, this guys havent option to get the castle

Last 2 csw while most of clans try go for principal doors i saw how the ppl who use keys to try go inside by walls was attacked for others clan only to disturb them, if nobody attack them and take adventage from that situacion can go inside the first door and can broken 2 doors easy, what option to protect had the clan victory.? Was a mix party that cannot do anything vs the rest clans

Each clan make strategy and make ally to go 1 clan and have more options to get the castle, others clan as Victory try this way and ppl keep talk about what is ethical and not, if think that is easy make assas and do this, i invite everyone try this and get the castle and lets see what happen 

3 minutes ago, Sky said:

Already 5 days and ppl keep crying about this.?

Keep talking about ethical and that kind of things, if each clan use brain and stop be greedy, this guys havent option to get the castle

Last 2 csw while most of clans try go for principal doors i saw how the ppl who use keys to try go inside by walls was attacked for others clan only to disturb them, if nobody attack them and take adventage from that situacion can go inside the first door and can broken 2 doors easy, what option to protect had the clan victory.? Was a mix party that cannot do anything vs the rest clans

Each clan make strategy and make ally to go 1 clan and have more options to get the castle, others clan as Victory try this way and ppl keep talk about what is ethical and not, if think that is easy make assas and do this, i invite everyone try this and get the castle and lets see what happen 

crying?