KELDUSMANI & DOKUNMAYARALIYIM

2 tp mage birbirini çekerek duvarın arkasına bir tanesi geçiyor. Diğeri duvarın içinde ana mape giremiyor sadece çizgiye geliyor. Kendi karakterini çekmek istiyorsanda sınıra gelip TP yapıyorsun. Ekstra hiçbir durum mevcut değil 2 ıq'luk birine anlatsam olayı anlar, inatla aynı kelimeleri yineliyorsun.

Tek yaptığım karakter kesilmesin diye bug yapıp dağa çıkartmak. Buradaki yorum yapan B4ng isimli arkadaşla Code isimli arkadaş goblin slotunda benden slot almakta güçlük yaşadığı için tamamen yanıltıcı yorumlar yapıyorlar.

If there's any evidence that we're doing npt one character cuts the other non-stop. This can be seen from the game history, who cut who, completely ban my characters.All I do is make a bug so that the character is not cut off and take it to the mountain. Commenting here, friend named B4ng and friend named Code are making completely misleading comments because they had difficulty in getting a slot from me in the goblin slot.

Oyunda kesilmeyi hazmedemeyen bu iki arkadaşın sözlerindense gerçeğin tamamen doğru bir şekilde araştırılıp gerek oyun loglarından oynadığım bilgisayarda illegal program varmı ona bakılmasını ve oyun geçmişinden kim kimi kesmişten NPT durumu varmı ona bakılmasını arz ediyorum.

Instead of the words of these two friends who can't digest being interrupted in the game, I would like to investigate the truth completely, check whether there is an illegal program on the computer I play from the game logs, and check if there is an NPT status from the game history, who cut who.

1 minute ago, b4ng said:

https://streamable.com/r1q951 <--- there is evidence for everything

Everyone wants to improve their character. But you are stealing everyone's rights by doing this illegally.You lie so easily when you have so many witnesses

Our friend in the video cuts the magician and pulls back without touching you. And an assassin with a lot of item :D

Needless to say, this friend who posted the same screenshots and videos was completely hostile to me in the game. The reason for this is because we cut this friend from the farm slots with my clan friends. There is no need to state it again and again, I wish that the events are examined clearly and clearly, who is right and who is wrong.

Fazla söze gerek yok aynı ekran görüntülerini ve videolarını atan bu arkadaş tamamen oyunda bana düşman kesilmiştir. Bunun sebebi clan arkadaşlarımla durmadan bu arkadaşı farm slotlarından kesmemizden dolayıdır. Tekrar tekrar belirtmeye gerek yok gayet açık ve net bir şekilde olayların incelenmesini kim haklı kim haksız ortaya çıkmasını diliyorum.

1- i am not hostile towards anyone. According to what I noticed, a friend is a person who knows the server and its rules, but he does illegal things even though he knows the rules.

2-everything is available in my topic :

3-There are also witnesses to the event.

4-I hope you don't do anything illegal again. Because play this server by following the rules

5-Again, I find the punishment right, thank you to the game masters

48 minutes ago, keldusmani said:

Benim mağdur olduğum durum şu: Sadece bir hata ile tp magemi oraya buglayarak sokmamdan dolayı 1. banı yediğim için Code'nin konusundan dolayı ardından senin konundan 2. Banı 10 dakika sonra yememdir. Yani tek uyarı banı yemem gerekiyordu. Onun dışında herhangi bir illegal aktivite herhangi bir sh veya bahsettiğiniz gibi devamlı np transferi eğer gerçekleştiyse hem tp mage'm hemde ana karakterim KELDUSMANI oyunun sonuna kadar banlı kalabilir. Fakat böyle bir durum söz konusu dahi değil. Adil bir durum değil. Sadece basit bir tp yapmak için oraya geçilmiş bir karakterin ilk uyarısından sonra tamamen ban yemesi adil değil . Çok basit bir durum söz konusu ve çok ağır bir ceza

Bilerek isteyerek kasıtlı şekilde kendinize avantaj sağlayarak yaptığınız bir hareketten ötürü nasıl mağdur olabiliyorsunuz? Uyarı yapmak zorunda değiliz ama siz bu yaptığınızın açıkça bir ihlal olduğunu bilerek devam etmişsiniz yapmaya. Ceza sabittir. Konu kilit.

Abusing bugs (including speed/wall glitching) for individual or team advantage
GM Discretion
up to and including Permanent Ban (in all accounts belonging to the abuser)
  • Thanks 1