Jump to content

Sugg. For Light Feet / Light Feet skilli için öneri


Recommended Posts

Merhaba,

Rogue sınıfının Light Feet yeteneğinin soğuma süresini 1 veya 2 saniye olarak ayarlanırsa Mele Partylerde daha fazla yer bulabilir. Toplu Cure olan partylerde herhangi bir yavaşlatma etkili yeteneğe maruz kaldığında yetenekten etkilenmese bile Light Feet cure yüzünden silinmektedir. Soğuma süresi azaltılarak rogue sınıfının biraz daha mele partylerde etkili olması sağlanabilir. 
 

İyi oyunlar. @GM_Thanos

Hi ,

 

Rogues can find more room in Mele Parties if the cooldown of the Rogue class's Light Feet is set to 1 or 2 seconds. In parties with Mass Cure, when any slow is affected by the effective ability, Light Feet is removed due to the cure, even if it is not affected by the ability. By reducing the cooldown time, the rogue class can be more effective in mele parties.

@nikos32

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Niko'yu tanidiysam, Niko bunu yapmaz. Mucks @nikos32. Bak oneri asas dahi olmayan elemandan geldi, az bi dusunun iyi olur sanki. Bizleri sprint kullanmaya iten, hatta sprint ustune cure gelince sw sc bastiran bu zihniyeti seveyim. Tşk.

 

If I got to know Niko, Niko wouldn't do any suggestion that improves gameplay of rogues. Muah @nikos32. Check it out, the suggestion is proposed by someone who is not even playing rogue; so it might be worth to discuss this stuff with your administrative staff. Btw,  the mentality of new era forces us to use sprint or even swift scroll during fights in case of both light feet and sprint skills on cooldown. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Bu konu cok kez tartisildi herhangi bi aksiyon alinmadi, yine alinacagini dusunmuyorum.

Benim rahatsiz oldugum bir diger konu cc potun agarligi. Bu konuda bir iyilestirme yapilabilir mi? Yeri geliyor bir kil almadan veya oldurulmeden cc pot icin town yapmak durumunda kaliniyor.

Link to comment
Share on other sites

Merhaba,

Söylediğiniz şeyin yapılabilip yapılamaması ile ilgili teknik konuyu muaf bırakarak; sizce de böyle olması normal değil mi? O zaman iş: "Priestler herhangi bir debuff atıp karşıdaki cure alınca priestin skill cool downı da dolsun."a gelmez mi? Ya da mageler: " Slow attığımız adam cure aldıktan sonra tekrar kaçabiliyor, ben bu adamı nasıl yakalayacağım?" sorusuna gelmez mi? Scroll basarak karaktere ilave edilen güç ile karakterin kendi büyüsünü kullanması arasında böyle bir fark var malesef. Bir jobun diğerine olan üstünlük ya da zayıflığı dengesini olumsuz yönde etkiler. Misal: Magelerde 62 tozu büyü hasarını arttırır, roguede 62 tozu alınan büyü hasarını azaltmaya yöneliktir. Warrior yüksek defans ve can ağırlıklı bir job, rogue classları yakalayabilmesi için de 2 vuruş becerisi var. Sizin dediğiniz gibi olursa hiçbir warrior her attığı leg cutting veya scream tutsa bile asla yetişemez rogueye.

Tekrardan belirteyim ki teknik bir detaydan bahsetmiyorum, sadece oyunun dengesine aykırı bir hareket olup olmadığını sizlerle tartışmak istiyorum.

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, GM_Thanos said:

Merhaba,

Söylediğiniz şeyin yapılabilip yapılamaması ile ilgili teknik konuyu muaf bırakarak; sizce de böyle olması normal değil mi? O zaman iş: "Priestler herhangi bir debuff atıp karşıdaki cure alınca priestin skill cool downı da dolsun."a gelmez mi? Ya da mageler: " Slow attığımız adam cure aldıktan sonra tekrar kaçabiliyor, ben bu adamı nasıl yakalayacağım?" sorusuna gelmez mi? Scroll basarak karaktere ilave edilen güç ile karakterin kendi büyüsünü kullanması arasında böyle bir fark var malesef. Bir jobun diğerine olan üstünlük ya da zayıflığı dengesini olumsuz yönde etkiler. Misal: Magelerde 62 tozu büyü hasarını arttırır, roguede 62 tozu alınan büyü hasarını azaltmaya yöneliktir. Warrior yüksek defans ve can ağırlıklı bir job, rogue classları yakalayabilmesi için de 2 vuruş becerisi var. Sizin dediğiniz gibi olursa hiçbir warrior her attığı leg cutting veya scream tutsa bile asla yetişemez rogueye.

Tekrardan belirteyim ki teknik bir detaydan bahsetmiyorum, sadece oyunun dengesine aykırı bir hareket olup olmadığını sizlerle tartışmak istiyorum.

Mutlak suretle haklisiniz. Light feet ya da sprint fark etmez, herhangi bir skillde cooldown varsa bu beklenmelidir, bekliyoruz. Arkadasin dikkat cekmek istedigi konu olayin nasil olmasi gerektiginden ziyade suanki durumlardan kaynakli rogue karakterinin "gameplay"inde yasanan problem. Ben sizin rogue de pk sirasinda olmali o fight da bulunmali diye dusundugunuzu bu konuda bizimle hemfikir oldugunuzu neredeyse biliyorum, cunku adil olmak bunu gerektirir. Ele aldiginiz ornek cok guzel, rogue cure aldiktan sonra cooldown olmazsa kacar diyorsunuz, ve evet yeterince itemi varsa kacar. Peki, neden kacmak icin oldugu yerde durup sadece cure almasini hesaba katmiyoruz. Bildiginiz uzere cure almak casting gerektiren bir skill, ve casting suresince pot disinda bisey kullanamaz hareket edemezsiniz. Biz diyoruz ki bir kisi kacmak icin defalarca cure almamali, bu nokta sacma. Diger bir deyisle, rogue sinifi 1 kez ice yedigi zaman fight suresince gelen diger ice skiller sebebiyle defalarca cure almasi gerekiyor ki kacabilsin, takdir edersiniz ki hicbir asas 3+ cure casting boyunca hp pot basarak ayakta duramaz. Isin ozune gelecek olursak, bizler skillerimiz olan light feet ve sprint i kullanmak sw sc basmamak istiyoruz, rogue dedigimiz class zaten fast movement dan ibaret. Bu konuda farkli cozumler sunulabilir, arkadas birini sunmus, bu cozum yonetim ekibine op (overpowered) gelebilir. Baska cozumlerde bulunabilir, mesela sprint skiline ice yememesi gibi, yada 2 cure sonrasi belli bir sure ice yememek gibi. Buna benzer cozumler buldugunuzu biliyoruz, bizleri de anlayin istiyoruz.

Bknz.

Priest karakterlerin heal castinginin sadece lr skiller sebebiyle failed olmasi, bir baska deyisle, melee karakterlerin heal castingini bozamamasi.

Link to comment
Share on other sites

Bilgi tazelemek adina, 3 rogue cok guzel priestin heal castini bozabiliyor. ayrica priestler atak altindayken debuf skillerini neredeyse kullanamiyor. (Cast edemiyor.)

 

Thanos soylediklerinizde cok haklisiniz. Lf cd sinin kalkmasi ne yazik ki rogueleri kendi gozumde daha guclu bir hale sokacaktir.

Bu denilen lf cd si kaldirilirsa bir sonraki gundememiz muhtemelen asaslarin skilleri manadan yemesin olacaktir.

 

 

 

 

 

Edited by Darakor
Bozuyor--> bozabiliyor
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Darakor said:

Bilgi tazelemek adina, 3 rogue cok guzel priestin heal castini bozuyor ayrica priestler atak altindayken debuf skillerini neredeyse kullanamiyor. (Cast edemiyor.)

 

Thanos soylediklerinizde cok haklisiniz. Lf cd sinin kalkmasi ne yazik ki rogueleri kendi gozumde daha guclu bir hale sokacaktir.

Bu denilen lf cd si kaldirilirsa bir sonraki gundememiz muhtemelen asaslarin skilleri manadan yemesin olacaktir.

 

 

 

 

 

Arkadasin tavrini fevri buldum, yukarda tartistigimiz konuyla alakali yazdigim herhangi birseye karsit gorus belirtemeden alakasiz bir sekilde konu saptirip karalamaya calismis. Buradaki kimse skiller (minor healing gibi) mana kesmesin (!!) gibi sacma konudan bahsetmedi.

Priest heal casting konusunda @GM_Thanosisterseniz video cekebilirim, ve dikkatli okursaniz debuff skillerinin degil heal skillerinin castinginden bahsettim.

Gordugum kadariyla yine drama cikacak, seviyeli tartisma ortamini yakalayamazsak bu konuda daha fazla fikir belirtmeyecegimi belirtmek isterim. Fight sirasinda warrior oynamayi, onun disinda da asas karakterim ile bowlda solo gezene, ya da farmera kabus olmaktan memnuniyet duyuyorum ;)

Edited by Oxijean
Link to comment
Share on other sites

Oncelikle konuyu birebir tartisma haline getirmeye ne yazik ki niyetim yok. Konu ile alakali bundan daha fazla yorum yapmayacagim.

Konuyu sapitmaya calisilmis gibi gorunebiliyor fakat diger classlar ile alakali tecrubelerimizi paylastik. Ben de herkes gibi yasadigim seylerden bahsettim. Ben de herkes kadar konuyu sapitmisim sanirim.

 

Fevrilikle alakasi yok. Dikkat ederseniz lf cd si kalkarsa bir sonraki gundememiz diye belirttim. Bir nevi asaslarin  isteklerine gonderme idi bu.

 

Benim genel anlamda sikayetim cc potun agarligi, yeri geliyor olup olduremeden cc pot tazelemeye gidiliyor.

LF konusunda ise, Thanos konuyu orneklerle guzel ozetlemis. Hakkimizda hayirlisi olsun..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Darakor said:

Oncelikle konuyu birebir tartisma haline getirmeye ne yazik ki niyetim yok. Konu ile alakali bundan daha fazla yorum yapmayacagim.

Konuyu sapitmaya calisilmis gibi gorunebiliyor fakat diger classlar ile alakali tecrubelerimizi paylastik. Ben de herkes gibi yasadigim seylerden bahsettim. Ben de herkes kadar konuyu sapitmisim sanirim.

 

Fevrilikle alakasi yok. Dikkat ederseniz lf cd si kalkarsa bir sonraki gundememiz diye belirttim. Bir nevi asaslarin  isteklerine gonderme idi bu.

 

Benim genel anlamda sikayetim cc potun agarligi, yeri geliyor olup olduremeden cc pot tazelemeye gidiliyor.

LF konusunda ise, Thanos konuyu orneklerle guzel ozetlemis. Hakkimizda hayirlisi olsun..

Uzgunum fakat asaslarin bir istegi olmadi, oyle ki konuyu acan kisi de asas oynamiyor. Ne ironidir ki tp mage oynuyor, hani su fight sirasinda ice atan bizim problem yasamamiza sebep olan job. Ve yine uzgunum ki, soylemis oldugunuz sey konuyu sapitmaya yonelik olarak gorunmuyor konuyu sapitiyorsunuz. Bu konuda dodge yeteneginize hayran kaldim, heal casting konusunu da bir daha acmamak guzel, ama mevzuyu anlayan anladi diye dusunuyorum. :) Dedigim gibi bana hava hos, fight da adamimi tutacam, cure atip kosmaya mi calisacam diye ugrasmam. Meta neyi gerektiriyorsa o, farmera 2 atmak cok guzel, devamke ;)

 

CC pot guzel bir nokta, yaparsa isime gelir yapmazsa, yine devamke ;)

 

Thanos guzel bir noktaya degindi, bende hak verdim. Ama olayi basindan almadi olayi ortasindan aldi. Bir analoji yapacak olursak, filmi ortasindan izlerseniz sonunda anladiginiz yonetmenin size anlatmaya calistigiyla uzaktan yakindan alakasi olmaz. Kisacasi, madem kacma senaryosu ele alindi, o zaman cure casting de bu ise katilmali, roguenin potla ayakta kalacak kadar itemi varsa, oyuncuda cure sirasi da pot donecek yetenekteyse, o adama kacamazsin demekte ne biliyim, sozu okuyanlara birakiyorum :)

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Oxijean said:

 

Yavrum biz kain degiliz, sercan nickli tp mage oynamaya calisan bir eleman var sw de. Mucks

 

Bknz.

https://professionalko.com/?page=char&id=thesirjhon

Bu serverlarda Rogue oynamıyorum demek istemiştim anlaşılması gerekiyordu.Özelliklede "Rogue oynamayan" kısmını alıntı yaptım. Ama yine de açıklık kazandırıyım Rogue olarak bu tarz serverlarda main oynamıyorum.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, GM_Thanos said:

Merhaba,

Söylediğiniz şeyin yapılabilip yapılamaması ile ilgili teknik konuyu muaf bırakarak; sizce de böyle olması normal değil mi? O zaman iş: "Priestler herhangi bir debuff atıp karşıdaki cure alınca priestin skill cool downı da dolsun."a gelmez mi? Ya da mageler: " Slow attığımız adam cure aldıktan sonra tekrar kaçabiliyor, ben bu adamı nasıl yakalayacağım?" sorusuna gelmez mi? Scroll basarak karaktere ilave edilen güç ile karakterin kendi büyüsünü kullanması arasında böyle bir fark var malesef. Bir jobun diğerine olan üstünlük ya da zayıflığı dengesini olumsuz yönde etkiler. Misal: Magelerde 62 tozu büyü hasarını arttırır, roguede 62 tozu alınan büyü hasarını azaltmaya yöneliktir. Warrior yüksek defans ve can ağırlıklı bir job, rogue classları yakalayabilmesi için de 2 vuruş becerisi var. Sizin dediğiniz gibi olursa hiçbir warrior her attığı leg cutting veya scream tutsa bile asla yetişemez rogueye.

Tekrardan belirteyim ki teknik bir detaydan bahsetmiyorum, sadece oyunun dengesine aykırı bir hareket olup olmadığını sizlerle tartışmak istiyorum.

Bu etkilerden hiç etkilenmesin dersek evet oyunun dengesine aykırı olabilir. Burada ki asıl amacın Rogue sınıfının oyuna daha fazla kazandırılmasıdır. Yavaşlatma veya Scream yeteneği işlediğinde zaten Cure atmadan o etkiden belirli bir süre kurtulamıyor. Ben teknik açıdan yapımı en kolay olan yönden baktım sadece. Normal şartlarda aslında oyun mekaniğinde şu olmalı Rogue slow yada stun yeteneklerinden birini yediğinde eğer etkilenmediyse Cure skilli LF'sini silmemesi gerekiyor bana göre. Fakat slow yeteneği etkilememesine rağmen alınan cure sonrası LF siliniyor. Bu sadece bir öneri açıkları veya geliştirilmesi gereken yöneleri de olabilir veya hiç bir şeyde yapılmayabilir. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GM_Thanos said:

Şunu sormak istiyorum: LF aktif iken herhangi bir ice/slow büyüsü alındığında sağ üstteki LF simgesi siliniyor, ama LF etkisi devam ediyor. Bazen de hem sağ üstten LF simgesi hem de LF etkisi siliniyor doğru mu?

Özetle şunu söyleyeyim eğer LF var iken ice büyüsü işleyip yavaşlattı ise  LFsimgesi ve etkisi siliniyor. CURE aldıktan sonra ICE temizleniyor LF cooldown beklemek gerekiyor. Bazen ise ICE büyüsü yavaşlatmıyor sadece LF simgesi siliniyor etkisi devam ediyor fakat bu esnada CURE alınırsa ICE temizleniyor ve  cure ile birlikte LF ' de etkin olmasına rağmen siliniyor.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, GM_Thanos said:

Şunu sormak istiyorum: LF aktif iken herhangi bir ice/slow büyüsü alındığında sağ üstteki LF simgesi siliniyor, ama LF etkisi devam ediyor. Bazen de hem sağ üstten LF simgesi hem de LF etkisi siliniyor doğru mu?

Basitce sunu soyleyim, bu kismi kodlayan arkadas simge ile slow oranlarini ayri tanimlamis. Haliyle rogue olarak ice skillerin neredeyse tamami simge silsede tamami slow atmiyor. Bu durumda siz cure alirsaniz normalde slow yemesenizde lf silindigi icin siz cd bekliyorsunuz. Cozum basit mi bilmiyorum, kodu gormek lazim, ama slow ile simge mevzusunu saglayan kodlarda birkac if statement ile cozulebilir gibi duruyor. Pseudocode yazdim, cok basit bir halde suan, yaptigi ise eger slow efekt gerceklesme durumu varsa hem ikon hem de slow yiyorsunuz. Eger sadece slow ikon cikip slow efekt gerceklesmediyse slow icon da ortaya cikmiyor. Bu sayede lf de silinmiyor.

 

Pseudo-code

If (SlowEffectOccurrance) ==1 

SlowEffect = 1;

SlowIcon = 1;

elseif (SlowIconOccurance)  == 1 && (SlowEffectOccurance)  == 0  

SlowEffect = 0;

SlowIcon = 0;

end

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...