Jump to content

Upgrade oranları ve anvil bugu.


Recommended Posts

Merhaba,

Belki sizin de başınıza defalarca kez geldi.

Bu gün 27 + 27 +16 itemden sadece 2 tane 7 cıktı.

Daha once de priest fabric bastım 2 kere 27 itemden hiç +7 basamadım.

Şans faktörünün sitede yazan oranlar dahilinde bu şekilde olması imkansiz.

Bu konuda bu derdi sadece ben yaşamıyorum clanımdan ve oyun cevremden her insan aynı konuda fikir birliğinde.

@nikos32 Kesinlikle burada anvilin calısma mekanizmasında oranları ayarladığını ve bunun mesafe ile alakası olmadığını soyleyecek.

Lakin araştırmalarım sonucunda anvilin KERNEL.DLL den zamana baglı bir rakam oluşturup çıkan rakamın sonucuna göre upgrade olup olmadığının belirlendiğini gördüm.

Bu oyunun alındığı Database doslarında upgrade check listinde 0- 9 arası kutu üzerinizdeki paranız itemin class ı ve bus trina kullanıp kullanmadığınıza bakılıyor. Mesafeye rangeye bakılan bir kod yok. Bu kod sonradan eklendiği için kontrol ettiğinde fail alıyoruz. 

 

Ayrıca trina konsunda verdiği oranlar da doğru değil.

 

Trinasız Busla       

+1 -> +2: 100% 
+2 -> +3: 100%
+3 -> +4: 90%
+4 -> +5: 60%
+5 -> +6: 35%
+6 -> +7: 15%
+7 -> +8: 1%

 

Trinalı Busla

+1 -> +2: 100%
+2 -> +3: 100%
+3 -> +4: 100%
+4 -> +5: 80%
+5 -> +6: 50%
+6 -> +7: 25%
+7 -> +8: 3%

 

Trina kod kısmında

geçme oranı x trina etkisi  gibi sabit bir kodla çalışıyor.

Yani bunu %20 % 30 gibi bir değerle belirliyorlar.

 

Örnek verecek olursa.

+5 den +6 ya trinasız geçme oranı  %50 olsun.

Bu kod listesinde 5000 gibi bir rakamı ifade ediyor.

Trina etkisi %20 olarak girildiğinde

 

5000 * %20 = 1000

5000+ 1000 = 6000 oluyor.

Yani trinalı oran & 50 den % 60 a çıkıyor.

 

 

Eger anvil 0-10000 rakamı içinden 0 ile 6000 arasında bir rakam tanımlarsa KERNEL.DLL üzerinden iteminiz geçiyor. 6000 den büyük tanımlarsa geçmiyor.

 

+6 +7 oranı  % 30 olsun

Oda 3000 rakamına denk geliyor

Buna trina eklersek  

3000 * % 20 = 600

3000+600 = 3600

Yani trinalı oranı % 30 dan % 36 ya çıkar

 

Nikos un verdiği oranlara bakacak olursak.

 

+4 den +5 e trinasız oran  % 60 verilmiş

+4 den +5 e trinalı oran %  80 verilmiş

 

Yani  6000 den 8000 e çıkaran bir rakam buda % 33 etki demek

6000 * % 33,3 = 2000 yaklaşık bir rakam.

6000 + 2000 = 8000 buda % 80 demek.

 

Şimdi işin saçma olduğu noktaya geldik. 

Ko nun kodlarına göre trina upgrade farklılaşınca değişen bir orana değil sabit bir etki oranına sahip.

 

Nikos

trinasız +6 dan +7 ye  geçme oranını  %15 vermiş

Trinalı geçme oranını ise  % 25 vermiş.

 

Buradan trina etkisini hesap edelim.

 

1500 den 2500 e çıkaracak oran % 66 yani

 

1500 * %66,6 = 1000

1500 + 1000 = 2500

Ama bu oran +8 de sözüm ona trina % 1 i % 3 yapıyormus ki bu imkansız

Buna göre trinanın etkisinin % 200 olması gerkir.

 

Benim izlenimime göre % 20 etkiye sahip serverda trina

 

Onun için oranlar anvil vs komple hatalı bilgi ve range olarak item basılmadığından dolayı anvil buga giriyor.

 

TEMİZ YÖNETİM İSTİYORUZ :D

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

valla hocam hiçbir şey anlamadım açıklamandan ama

bazen 15 tane item +5 e tıkır tıkır geçiyor 

bazen de hepsi yanıyor

+7 ye üst üste 4 kere bastığımda oldu

27 parça itemden bir tanesinin geçmediği de

anvil saatlere göre buga giriyor. bazı zamanlarda hep yakıyor bazı zamanlarda ise hep geçiriyor. şans yüzde falan hikaye

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...